Računalniške novice
|
ponedeljek, 14. april 2014 ob 12:56 |
Splošna internetna populacija v Sloveniji meni, da imajo domače blagovne znamke ugodnejše razmerje med ceno in kakovostjo. Po podatkih mednarodne raziskave Best Buy Award za obdobje 2013/2014 je...
|
|
Tehnokrat
|
petek, 11. april 2014 ob 21:37 |
Švicarska raziskovalna hiša ICERTIAS vsako leto opravlja raziskavo med priljubljenostjo blagovnih znamk, poimenovano Best Buy, podeljuje pa tudi istoimensko nagrado. Po mnenju Slovencev imajo domače blagovne znamke ugodnejše razmerje med ceno in...
|
|
Delo
|
ponedeljek, 31. marec 2014 ob 15:00 |
Ljubljana – Enzo Smrekar je v SZS prišel leta 2010. Takratni predsednik Tomaž Lovše ga je imenoval za podpredsednika, zadolženega za marketing, kot zastopnika sponzorjev oziroma člana...
|
|
Delo
|
petek, 14. marec 2014 ob 09:00 |
Ljubljana – Ponudniki izdelkov in storitev stopnjujejo svoj marketinški napad na kupčevo zavest tudi z oglaševanjem pridobljenih certifikatov. V poplavi tovrstnih znakov se potrošniki že...
|
|
Dnevnik
|
sobota, 1. marec 2014 ob 00:00 |
„Dosežki, ki se ne dajo izmeri s centimetri in sekundami, izrazijo svojo pravo vrednost šele v primerjavi v času in okolju. Zadovoljstvo...
|
|
Večer
|
četrtek, 27. februar 2014 ob 00:00 |
Veliko slovenskih živilskih podjetij je v zadnjih letih našlo novega lastnika. Povečini iz tujine. Pred vrati so nove prodaje nekoč najbolj uglednih slovenskih živilskih podjetij, z njimi pa...
|
|
Večer
|
torek, 25. februar 2014 ob 00:00 |
Hrvaška Atlantic Grupa, v okvir katere sodi slovenska Droga Kolinska z blagovnimi znamkami Argeta, Barcaffe, Cockta, Donat Mg, je v lanskem letu dosegla 658,7 milijona evrov prodajnih prihodkov ali...
|
|
|
|
<< Začetek < Nazaj 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 Naprej > Konec >>
|